Impact event maximaliseren
Hologic
Uitdaging
Hologic, een wereldwijd gezondheidszorg en diagnostiek bedrijf, schakelde ValueProof in om te zorgen dat optimale impact wordt bereikt voor de Hologic Benelux Moleculaire Dag.
Oplossing
ValueProof ging aan de slag en ontwikkelde een event touchpoint communicatieflow waarbij voor én na het evenement extra contactmomenten met de (potentiële) klant werden gecreëerd. Zij ontvingen een aantal e-mails voorafgaand aan het event. Op de dag zelf hebben wij (sfeer) video-opnames gemaakt van de verschillende presentaties. We hebben zelf een aantal bezoekers geïnterviewd en gefilmd, hier zijn leuke quotes uit voortgekomen. Een day-after video is op LinkedIn geplaatst en gestuurd naar de bezoekers. De sfeerfoto’s van deze dag zijn o.a. gebruikt voor een bedankmail aan de bezoekers een paar dagen na het event.
Resultaat
De Hologic Benelux Moleculaire Dag is een groot succes gebleken! Bezoekers waren enthousiast en deden actief mee aan het programma. Ook hebben zij positief gereageerd op de verschillende contactmomenten. Hieruit hebben de accountmanagers vervolgafspraken gemaakt.
Meer weten?
Wendy Böhm
Consultant