+31 (0)35 695 80 90 info@valueproof.nl
F

Online strategie

Hirschmann Multimedia

Case Hirschmann

Hirschmann Multimedia biedt slimme oplossingen voor communicatie- technologieën. Maar hoe zorgen we ervoor dat de omvangrijke productdatabase op een slimme en gebruiksvriendelijke manier wordt aangeboden op desktop en mobiel?

G

Webdesign

Taplow Group

Case Taplow Group

De Taplow Group, een Executive Search en Human Capital Company met vestigingen in 24 landen, wilde een redesign waarbij hun ‘unique buying reasons’ goed tot uitdrukking komen: “What sets us apart from the competition”.

H

Actiecampagne

Het gouden idee voor COPD

Case GSK

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we zorgverleners optimaal betrekken bij de ontwikkeling van nieuwe initiatieven voor COPD-patiënten? GSK wil graag met de artsen om de tafel om te bespreken hoe ze elkaar kunnen helpen.

G

Key Account Management

Novartis Nederland

Case Novartis

Hoe bewerkt Novartis de complexe DMU binnen de ziekenhuizen met het nieuwe product voor chronische spontane urticaria?

H

Closed loop marketing

Hero Babyvoeding Koemelkallergie

Case Hero

Hoe kunnen we meer discussie en gesprekken uitlokken over babyvoeding tussen artsen van consultatiebureaus en verloskundigen?

F

Technologie en implementatie

Reinders Oisterwijk

Case Reinders Oisterwijk

Reinders is een top 3 leverancier van een breed assortiment schoolmaterialen voor het primaire onderwijs in de Nederlandse markt. Door schaalvergroting van de klanten verandert de markt van een adviesmarkt naar een tender markt.

I

Corporate story

ALK

Case ALK

Hoe kunnen we de communicatie van ALK van functioneel en productgericht verschuiven naar storytelling dat gevoelige snaar weet te raken bij de verschillende doelgroepen?

F

Communicatiestrategie

UCB en Sint-Maartenskliniek

Case UCB en Sint-Maartenskliniek

Multinational UCB schakelde ValueProof in voor een tweeledig vraagstuk: hoe kunnen we ons injectiehulpmiddel AVA beter laten aansluiten bij het voorschrijvingsproces van behandelaren binnen ziekenhuis Sint-Maartenskliniek?

F

Actiecampagne

KRO-NCRV

Case KRO-NCRV

Drie jaar geleden heeft ValueProof samen met de KRO-NCRV ‘Actie Warm Hart’ ontwikkeld waarin vrijwilligers met een goed doel strijden voor mooie geldprijzen.

I

Value Based Sales

Hoya Vision brillenglazen

Case Hoya

De aankondiging van president Macron om de Franse oog-, mond- en oorzorg te verbeteren en betaalbaarder te maken bracht Hoya Vision, één van de grootste fabrikanten van brillenglazen wereldwijd, bij ValueProof.

F

Patient journey

Medice

Case Medice

Duitse marktleider in ADHD geneesmiddelen Medice, zocht naar inzicht in het proces van de eerstelijnszorg voor ADHD-patiënten in Nederland: wat gebeurt er vanaf het moment van voorschrijven door de huisarts tot aan het gebruik van de ADHD-medicatie door de patiënt?

H

Digitale strategie

Chiesi

Case Chiesi

Hoe bouw je een duurzame relatie op met healthcare professionals in een tijd waar de access juist steeds minder wordt? En hoe zorg je ervoor dat de communicatie met verschillende doelgroepen volgens bepaalde richtlijnen verloopt?