+31 (0)35 695 80 90 info@valueproof.nl

Corporate story & Aligned Brand Stories

Verhalen brengen jouw lokale organisatie tot leven en helpen je jouw purpose uit te dragen. Met behulp van storytelling creëren we het verhaal van wie jij bent, waarom je doet wat je doet en wat jouw organisatie daadwerkelijk uniek maakt. In een aantal vervolgsessies bepalen we wat dit betekent voor de merken die hieronder vallen en voor de alledaagse communicatie.

 

Voordelen van een Corporate Story

Een sterke Corporate Story zorgt voor:

  • De positionering van de organisatie via de purpose of ‘why’
  • Een omslag in denken: van functionele productcommunicatie naar emotionele en inspirerende storytelling
  • Richting en koersbepaling voor de marketing activiteiten en communcatiestrategie
  • Een logische doorvertaling van hoe je jouw doelgroepen helpt met de dagelijkse realiteit;
  • Een sterkere band en loyaliteit tussen de organisatie en de medewerkers.
Karen Harmsen

Karen Harmsen

Marketing Consultant

“The consumer is not a moron; she is your wife.”
– David Ogilvy