Online strategie
Hirschmann MultimediaCase Hirschmann
Hirschmann Multimedia biedt slimme oplossingen voor communicatie- technologieën. Maar hoe zorgen we ervoor dat de omvangrijke productdatabase op een slimme en gebruiksvriendelijke manier wordt aangeboden op desktop en mobiel?
Webdesign
Taplow GroupCase Taplow Group
De Taplow Group, een Executive Search en Human Capital Company met vestigingen in 24 landen, wilde een redesign waarbij hun ‘unique buying reasons’ goed tot uitdrukking komen: “What sets us apart from the competition”.
Actiecampagne
Het gouden idee voor COPDCase GSK
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we zorgverleners optimaal betrekken bij de ontwikkeling van nieuwe initiatieven voor COPD-patiënten? GSK wil graag met de artsen om de tafel om te bespreken hoe ze elkaar kunnen helpen.
Key Account Management
Novartis NederlandCase Novartis
Hoe bewerkt Novartis de complexe DMU binnen de ziekenhuizen met het nieuwe product voor chronische spontane urticaria?
Closed loop marketing
Hero Babyvoeding KoemelkallergieCase Hero
Hoe kunnen we meer discussie en gesprekken uitlokken over babyvoeding tussen artsen van consultatiebureaus en verloskundigen?
Technologie en implementatie
Reinders OisterwijkCase Reinders Oisterwijk
Reinders is een top 3 leverancier van een breed assortiment schoolmaterialen voor het primaire onderwijs in de Nederlandse markt. Door schaalvergroting van de klanten verandert de markt van een adviesmarkt naar een tender markt.
Corporate story
ALKCase ALK
Hoe kunnen we de communicatie van ALK van functioneel en productgericht verschuiven naar storytelling dat gevoelige snaar weet te raken bij de verschillende doelgroepen?
Communicatiestrategie
UCB en Sint-MaartenskliniekCase UCB en Sint-Maartenskliniek
Multinational UCB schakelde ValueProof in voor een tweeledig vraagstuk: hoe kunnen we ons injectiehulpmiddel AVA beter laten aansluiten bij het voorschrijvingsproces van behandelaren binnen ziekenhuis Sint-Maartenskliniek?
Value Based Sales
Hoya Vision brillenglazenCase Hoya
De aankondiging van president Macron om de Franse oog-, mond- en oorzorg te verbeteren en betaalbaarder te maken bracht Hoya Vision, één van de grootste fabrikanten van brillenglazen wereldwijd, bij ValueProof.
Patient journey
MediceCase Medice
Duitse marktleider in ADHD geneesmiddelen Medice, zocht naar inzicht in het proces van de eerstelijnszorg voor ADHD-patiënten in Nederland: wat gebeurt er vanaf het moment van voorschrijven door de huisarts tot aan het gebruik van de ADHD-medicatie door de patiënt?
Digitale strategie
ChiesiCase Chiesi
Hoe bouw je een duurzame relatie op met healthcare professionals in een tijd waar de access juist steeds minder wordt? En hoe zorg je ervoor dat de communicatie met verschillende doelgroepen volgens bepaalde richtlijnen verloopt?
Event maximaliseren
HologicCase Hologic
Hologic, een wereldwijd gezondheidszorg en diagnostiek bedrijf, schakelde ValueProof in om te zorgen dat optimale impact wordt bereikt voor de Hologic Benelux Moleculaire Dag.