+31 (0)35 695 80 90 info@valueproof.nl

ValueProof sluit zich aan bij The Bloc Partners

Naarden, 31 mei 2021
Het in pharma en healthcare gespecialiseerde marketing- en communicatiebureau ValueProof in Naarden treedt per 1 juni toe tot The Bloc Partners. Een wereldwijd netwerk van vooraanstaande, onafhankelijke bureaus in ruim 30 landen. ValueProof vertegenwoordigt The Bloc Partners in de Benelux en kan vanaf nu nog beter voldoen aan de toenemende vraag van klanten voor een Europese dekking van diensten.

Tim Pellens, Managing Partner van ValueProof: “Wij werken al bijna 20 jaar voor grote internationale bedrijven in de pharma en healthcare. Niet alleen in Nederland, maar in meerdere Europese landen. De afgelopen jaren hebben we voor een aantal klanten samengewerkt met verschillende bureaus binnen The Bloc. Dit beviel over en weer zo goed, dat we besloten hebben ons aan te sluiten bij dit krachtige netwerk. Hierdoor kunnen we onze klanten nu wereldwijd van dienst zijn. Van Nederland tot de UK, van Vietnam tot Argentinië en van de VS tot Nieuw-Zeeland.

Wat ons zo aanspreekt in The Bloc Partners, is het feit dat alle bureaus volledig zelfstandig zijn en blijven. We zijn als wereldwijd netwerk niet verbonden door een juridische structuur, maar door onze gezamenlijke passie. Namelijk het aangaan van de grootste uitdagingen in healthcare.” ValueProof is opgericht in 2003 en werkt voor meer dan 50 bedrijven in de pharma en healthcare, zoals Abbvie, AstraZeneca, GSK, Janssen, Merck, Pfizer en UCB. ValueProof helpt klanten te opereren op het snijpunt waar Business, Marketing en Sales samenkomen. Tim Pellens: “Wij ontwikkelen pragmatische marketingstrategieën en communicatieconcepten die we direct vertalen naar de praktijk. Hoe complexer de organisatiestructuur, klant-DMU, doelgroepsegmentatie of regelgeving, hoe beter wij tot ons recht komen. We ontwikkelen niet alleen strategieën en concepten, we zorgen ook voor de volledige implementatie. Of het nu gaat om het uitwerken en realiseren van communicatiemiddelen zoals e-detailers, PR, SEO en SEA, social campaigns of het trainen van complete account-teams. Ons bureau bestaat uit een hecht team van specialisten die elkaar perfect aanvullen. Het projectteam is zo groot of klein als nodig is voor het project. Met altijd één vast aanspreekpunt voor de klant en ‘the right person for the job’. Dat deze aanpak werkt, blijkt wel uit de cases voor onze klanten.”

The Bloc Partners is opgericht in 2000. Het wereldwijde netwerk van onafhankelijke bureaus gespecialiseerd in pharma en healthcare, met meer dan 1.700 mensen in 30 landen, combineert de wereldwijde expertise met de diepgaande lokale kennis van cultuur en regelgeving. Kennis die je alleen kunt hebben als je zelf in het land woont en werkt. Dit resulteert in internationale campagnes die strategisch en creatief één zijn en helemaal afgestemd zijn op de lokale markt. En rekening houden met lokale regelgeving en culturele gevoeligheden.